Diskuze
Reagujete na dotaz č.903
by bylo docela užitečné uplně zrušit- co říkáte, dámy ?
Ach jo.
Jen bych upřesnila svůj včerejší povzdech. Jsem velmi spokojenou zákaznicí tohoto obchodu už dost dlouho. Vždy jsem byla profesionálně a perfektně obsloužena a vracím se proto, že mi tento obchod vyhovuje a klubíčka, která odsud mám jsou splněné pletařské sny. Kdybych měla jinou představu, navštěvovala bych patrně jiný obchod a nesnažila se předělat ten stávající.
O nabídce rozhoduje obchodník, já se rozhoduji, kde nechám své peníze. Tak to prostě chodí.
Dobrý den,
"ach jo" je paní Kateřino velmi výstižné, sama bych to lépe nenapsala. Argumenty tady nemají smysl....paní Růžičková v jedné větě srazí nabídku, práci ,materiály, výběr barev na úroveň nula nic. Potom se jí nelíbí číst negativní reakci. Ovšem řešení má....zrušit diskuzi......
Dobrý den,
to je určitě myšleno zrušit diskuzi s pí. Růžičkovou.. za sebe doporučuji:-)
Napsala bych to samé jako paní Kateřina
Milá paní Růžičková. Diskutovat zřejmě neumíte, tak se do diskuze nezapojujte. Ale kvůli Vám tady rozhodně nikdo diskuze rušit nebude.
Paní Hornáková, na Taviru již nemyslím--- i když -- jako pletařka jistě ddokážete pochopit tu situaci, kdy máte projekt, svoji představu, máte to v hlavě ale plán se vám zhatí,musíte vymyslet něco jiného, ono to není ono, pak se s tím smíříte ...uděláte to jinak a třeba i líp...to přece známe všechny, kdo tvoříme rukama. nechápu proto , jak se vás pár do mne pustilo, že proboha --- snažím se ublížit paní Linerové , že chci něco, co s e n e p r o d á v á, koncept obchodu je přece jiný atd prostě nesmysly. Koncept obchodu je přece ten, že vyhovím zákazníkovi a nekážu mu o jeho vkusu . A navíc, u paní Linerové jsem utratila stovky ba i tisíce korun za příze a za časopisy, což ona dobře ví nebo může zjistit. Jsem ráda i za nové značky, i když musím říci, že nabídka není nic moc---- opravdu jak píše paní Žatečková - na šálek atd".Prvotně mi tedy nejde !"ani tak o cenu" ale o mnohem, mnohem širší nabídku ano i o moji Taviru, či bavlněné příze pastelových jemných b arev, ze kterých prostě pletu nejraději.Luxus je podle mne právě tato svoboda tvorby, možnost výběru.Obchodník mi to má umožnit, protože já platím a on inkasuje. a ps. tuto diskuzní stránku b
Dobrý den,
nebudu již detailně reagovat na Váš další příspěvek ani argumentovat na věci zjevně vytržené z kontextu odpovědí, viz. příspěvek paní Žatečkové.
K Vašemu příspěvku bych chtěla napsat jen to, že jako majitel tohoto shopu budu pochopitelně i nadále rozhodovat o nabídce, s tím samozřejmě souvisí i určitá koncepce obchodu., výběr materiálů i jejich zařazení do prodeje.Pokud Vám to přijde nesmyslné, je mi to líto. Samozřejmě je mi jasné, že nabídka nemusí vyhovovat každému,ale v tom je právě smysl a možnost volby, každý může vybírat jinde.
.
Co si ovšem neodpustím komentovat je Vaše "výzva " že tuto diskuzi by měly zákaznice zrušit ???? ........Zákaznice tady vyjadřují svůj názor, stejně jako jste to udělala Vy. Diskuze slouží také k dotazům ohledně zboží, spotřeby, výběru barev a podobně. Vždy se snažím reagovat , ať už se jedná o příspěvek pozitivní či negativní. Smysl Vaší výzvy opravdu nechápu......
Ráda bych reagovala na předchozí příspěvek. Myslím si, že každá z nás si zalouží trochu toho luxusu. Lze to použít třeba jako doplněk v podobě šálky atd. Je to prostě nebe na jehlicích a p. Linerové děkuji, že nám tyto příze zpřístupnila.
Dobrý den, myslím, že paní b.růžičková chce jen jiným způsobem upozornit na to, že v nabídce není Tavira :-D...., ale jsou zařazeny jiné, dražší materiály....
Osobně si myslím, že koncepce tohoto shopu je jasná a jednoznačná a nabídka není řazena neuváženě, jak to často bývá. Naprosto souhlasím se slovy paní majitelky, že volba a výběr je na každé zákaznici. Někomu vyhovuje to, jinému něco jiného.....
Dobrý den paní Linerová! Opravdu neskutečně obdivuji Vaši odvahu s cenami nových nabízených přízí. Jsou nádherné, ale myslím pro velkou většinu našich pletařek nedostupné
Dobrý den paní Růžičková,
po letošním veletrhu v Kolíně nad Rýnem jsme avizovali, že hledáme pomyslnou náhradu za firmu Schulana a Colinette, nikoliv výrobce základní řady. Myslím, že firmy Louisa Harding a Debbie Bliss jsou přesně v té materiálové i cenové kategorii jako Schulana. Je také třeba často u ceny rozlišit zda se jedná o gramáž 50 g nebo 100g, což na první pohled může cenu zvyšovat. Například u Louisa Harding je takových materiálů několik.
Svou roli hraje také spotřeba, naše zákaznice už ví, že některých materiálů stačí na svetr třeba jen 4 nebo 5 kusů. Konečná cena výrobku se tak dostává na úroveň ceny i dalších dodavatelů, které nabízíme.
Noro je samozřejmě vyšší úroveň, je to naprostý originál a cena tomu odpovídá. Jsme shop, který se zaměřuje na prodej střední a vyšší kategorie materiálů a chceme tak nabídnout našim zákaznicím opravdu to nejlepší co v této kategorii existuje. Volba výběru je samozřejmě na každé z nich.
Tak to byste se paní divila.Konečně luxusní příze, které opravdu nejsou v poměru s kvalitou moc drahé. Já než bych pletla z nějakého tzv. šmejdu, co prodávají v malém městě ve švadlence, tak nebudu plést raději vůbec.Protože luxusní ruční výrobek udělá z poloviny právě ten krásný materiál. Nepletu proto, abych měla co na sebe a ušetřila, jak tomu bylo ještě před 25 lety. Ale pletu proto, že je na trhu právě ten krásný luxusní materiál, díky kterému mě to pletení moc baví a výsledkem je originální ruční výrobek.
Také jsem typovala jednoho z uvedených dodavatelů, ale dopřála jste nám jich víc. Krásné materiály, užasné barvy. Teď už jen vybírat. Kdy se můžem těšit také na slíbené časopisy?
Dobrý den,
časopisy jsou již zařazeny v nabídce na shopu mezi dalšími.
Vybrala jsem v této chvíli ty nejnovější možné a samozřejmě dostupné u dodavatele.
Noo... Myslím, že zavládne radost v pletařských kruzích. Já jsem hádala, kdo z nich to bude, a jsou to všechny tři značky. A všechno opět kvalitní a krásné.
Dobrý den,
těžko zvolit jen jednu firmu, to u Designer Yarns snad nedokáže žádný obchodník :-).
Dobrý den paní Linerová,
tak můj tip na nového dodavatele byl správný): Mějte se moc pěkně.
Z jedné třetiny ano :-).
Paní Linerová, moc děkuji za balíček, jsem nadšená):
Přeji Vám pěkný víkend.
Hezký den, děkuji za zprávu a jsem ráda, že se Vám materiál líbí.
Děkuji za info. Hned si ho objednám jakmile ho uvidím v nabídce.
Dobrý den,budete mít nabídce časopis Filati Handstrick Ausgabe 64? Hezký víkend!
Dobrý den,
ano, ale budeme ho brát až s další objednávkou ( cca za 10 dní ). S objednávkou v tomto týdnu jsme se s ním "minuli" :-).Pravděpodobně ho ale dám do nabídky dříve s tím, že časopis rozešleme až jakmile přijde na sklad.
Dobrý večer paní Linerová, bylo by možné dát avízo jeden den předem na výprodej přízí Colinette? Děkuji moc a přeji hezký víkend
Paní Martino,
mám to naplánované na začátek týdne ( pondělí, úterý....), ale dobíhá ještě zboží z aprílové akce, kterého je poměrně hodně a mám ještě načasované nějaké další úkoly takže raději nechci slibovat přesně den.
Dobrý den paní Linerová, děkuji za odpověď, chápu, že je to třeba připravit a že musíte nejdřív odbavit objednané zásilky): Přeji Vám hezký víkend.
Dobrý den. Nebude Schullana vyprodávat skladové zásoby, když ukončili výrobu? Mají velice pěkné modely z nových přízí teď v novém letním časopise Verena.
Dobrý den,
na Vaši otázku bohužel nedokáži odpovědět.Firma výrobu neukončila plánovaně, je v likvidaci, takže tam záleží na spoustě dalších faktorů.Modely do časopisů se bohužel připravují s velkým předstihem.
Paní Linerová, moc děkuji za klubka, už jsem se stihla pokochat. Děkuji za radu ohledně výběru vhodné příze a taky barvy Semanca, není fakt sladce růžová, ale taková zajímavá, Schulany je škoda, měli moc zajímavé materiály , sice dražší ale s dobrým návinem, takže se to vyrovnalo. I tak je z čeho vybírat):
Hezký den paní Martino,
jsme moc ráda, že Vám zásilka udělal radost :-). Téma Schulana se zde již několikrát řešilo. Stav je nyní takový jaký je, ale třeba se nakonec vše vyřeší, najde se nějaký investor nebo podobně.....
Paní Linerová, děkuji za skvělý poradenský servis, uvidíme, jak se situace vyvine, Lana Grossa má taky pěkné příze, o Langovi a Katie nemluvě): Výběr z kolekcí je obsáhlý. Přeji Vám hezké jarní dny):
Dobrý den, ta odpověď je vyčerpávající .S Vaší nabídkou jsem spokojena,ale trvám na tom, že TAVIRA je přiměřeně kvalitní ,má krásné barvy a přiměřenou cenu.Prosím uveďte bavl. přízi obdobné kvality ve vaší nabídce . děkuji
Dobrý den.Každá nabídka je vždy ovlivněna poptávkou. Pokud po Taviře nebyla velká poptávka (jak píše p. Linerová v příspěvku níže), opravdu se nedivím, že ji už nenabízí.Vy z ní sice můžete být nadšena, ale více zákazníků chce už něco nového. Nové příze, nové barvy atd. Je to stejné, jako kdyby obchodník v oděvech prodával stále stejné kabáty několik sezón. Myslím, že by u něj dlouho lidi nenakupovali. Tohle je nejlépe vedený e shop s přízemi v republice.
Například Tissa od Langa..Kromě toho se domnívám, že pokud je příze dostupná, paní Linerová Vám ji za uvedenou cenu objedná a dodá kolik kg budete chtít.. proč by ji ale nabízela ve stálé nabídce ,pokud o ní není zájem..
Dobrý den,
přesně jak píše paní Iva, např. Tissa od Lang Yarns. Zadejte si do vyhledávače "bavlna", najdete všechny bavlněné příze nebo směsové příze s bavlnou.
Děkuji za odpověď,co se týká TAVIRY, nebyla přece vůbec drahá ani předražená! Máte a nabízíte příze mnohem dražší,cenou neodpovídající .české ženy jsou ty, které v evropě pletou nejvíce....
Hezký den paní Růžičková,
ano, máme v nabídce mnohem dražší materiály. Roli tam hraje složení a samozřejmě také značka, stejně jako všude v obchodním světě. Myslím, že mohu napsat, že materiály, které prodáváme mají velmi dobrou kvalitu, cena na shopu odpovídá doporučené ceně stanovené dodavatelem. Samozřejmě se do ní promítá momentální výše kurzu.
Materiály si pro sezónu vybíráme do nabídky podle jejich kvality a protože se zaměřujeme na prodej materiálů střední a vyšší kategorie , vždy je několik materiálů, které se v nabídce daného výrobce neobjeví. Roli tam hrají různé aspekty, například vhodnost materiálů pro český trh, cena, která je někdy tak vysoká, že se materiál rozhodneme nenabízet ( viz. letos Stellina Perliné od firmy Lang), podobnost sortimentu s jiným dodavatelem, který nabízí za stejnou cenu například lepší kvalitu. Před sezónou mám vždy možnost si vyzkoušet všechny nové materiály a často se rozhoduji i podle toho jak kvalita splňuje předpoklady, které očekává zákazník. Děláme víceméně takový "před výběr", protože nechceme nabízet něco s čím bychom nebyli sami spokojeni. Například firma Katia vyrábí široké spektrum materiálů a má i levnější řadu přízí. Tyto materiály z našeho pohledu nesplňují stanovená kritéria výběru toho, co zákaznice u nás na shopu požadují a o co se zajímají. Stejně tak se do výběru promítá i zájem o daný materiál v minulých sezónách. Tavira je v nabídce firmy GGH několik let, zájem o ni nebyl nikdy velký, je to klasická, silnější bavlna. V našich podmínkách se více prodávají bavlny střední síly a bavlny tenké. Navíc došlo k nárůstu ceny o 30% ( viz. info o zdražení GGH na tit. straně shopu z 26.2. ). Předpokládám , že pokud nebyl o materiál zájem při ceně 75 Kč, cena navýšená na 99,- Kč nebude pro zákaznice zajímavá.
V obdobné cenové relaci je na shopu k dispozici několik materiálů v lepší kvalitě.
Během následujících dní například dojde k rozšíření výběru materiálů firem Lang a Lana Grossa, chceme tak nahradit odchod Schulany z naší nabídky a tak se na shopu postupně objeví například mohérové příze a další merina. Co se týče firmy GGH tak musím znovu zopakovat, že výběr materiálů je v této chvíli konečný.
Dobrý den,
také děkuji za zprostředkování dojmů z veletrhu. Je to pro mě radost, které je v životě moc potřeba. Jen si ještě naposled neodpustím, jak moc mě mrzí ta Schulana. Měla jsem od ní přízí snad nejvíc a dokonce mám ještě pár klubíček modrého Macaiba. Je v těch klubíčkách tak pěkné, že mi je až líto z nich něco plést.
Přeji hezký den a také děkuji.
Dobrý den,
bohužel, taková je realita a i když mě osobně zrovna tato firma také velmi mrzí, nezbývá než jít dál.....
dobrý večer,chtěla bych se informovat,paníLinerová,zda budete mít TAVIRU děkuji b.růžičková
Dobry večer,
odpověď jsem psala již k Vašemu prvnímu dotazu.
Dobrý den, také Vám moc děkuji za reportáž z mého očekávaného veletrhu. Moc krásné věci, už teď se těším na novou sezonu. Jsem moc ráda že nám to můžete zprostředkovat formou fotoreportáže, určitě by nejedna z nás byla ráda osobně přítomna. Také mám určitý typ na nového dodavatele, uvidíme zda se trefím, s Lana Grossa mi to vyšlo. Jste velice šikovná, určitě pro nás do nabídky vyberete skvělé věci. AŤ se Vám daří, budu držet palce.
Hezký den,
na novou sezónu se taky začínám těšit hned po veletrhu :-). Bohužel zima v posledních letech těm pravým zimním materiálům moc nepřeje. Snad se to letos vylepší.
Ahoj, krásné fotky z veletrhu, hezký článek. Chci se zeptat, nebudeš objednávat taky velké patenty? Začaly se objevovat na zimních kabátech a líbily by se mi i na propínacích svetrech. Všimla jsem si jich i na těch fotkách.
Ahoj Romano,
pokud myslíš ty velké patenty od Jim Knopf tak musím přiznat, že jsem ještě nad jejich zbožím neměla čas přemýšlet co ano, co ne. Na zkoušku bych nějaké vzít mohla, na kabátech vypadají dobře. Ale ještě musím prověřit zda jsou již dostupné, na fotkách jsou namíchané novinky i stávající nabídka.
Dobrý večer a velký dík za reportáž z veletrhu.Já bych se tam asi mohla zbláznit.Tolik krásných přízí a modelů.Umíte nám to moc pěkně zprostředkovat.
:-) Hezkým modelů je na veletrhu určitě daleko víc. Nikdy nezvládnu projít vše, bohužel nejvíc času trávím na domluvených schůzkách u jednotlivých dodavatelů a tak projdu jen to co mě nejvíc zajímá.